Serviciul OneNumber permite utilizatorului să foloseasca același număr de telefon pe mai multe dispozitive compatibile, prin intermediul unui SIM-uri suplimentar.
Serviciul este furnizat în baza unui număr principal, căruia i se poate asocia pana 1 SIM (dispozitiv) suplimentare.
Serviciul este destinat utilizării prin intermediul unui telefon mobil (numar principal) și al altor dispozitive secundare (smartwatch, smartphone, tabletă).
Numărul principal reprezintă numărul de telefon care are asociat un contract de abonament pentru servicii de voce mobilă.
Eligibilitate
Serviciul se adresează tuturor utilizatorilor persoane fizice și juridice care au un abonament de voce mobilă activ și eligibil.
Dispozitivele suplimentare compatibile cu serviciul OneNumber sunt de tip telefon mobil, tabletă compatibilă cu funcția de apel voce și smartwatch-uri cu funcție eSIM comercializate de către Vodafone.
Activarea serviciului
Serviciul OneNumber poate fi activat dupa cum urmeaza:
Serviciul OneNumber si dispozitivele suplimentare sunt destinate pentru utilizare de catre utilizatorul numarului principal, nu de catre mai multi utilizatori diferiti.
Incetarea/suspendarea serviciului
1. Stai fără griji
Te bucuri de activitățile tale zilnice, fără grija telefonului mobil.
2. Ai libertate de mișcare
Faci sport și îți monitorizezi performanța doar cu ajutorul ceasului.
3. Rămâi mereu conectat
Fără baterie la telefon? Vei putea efectua sau primi apeluri direct pe ceasul tău smart.
4. Ai totul la îndemână
Ți-ai uitat telefonul acasă? Ceasul e mereu la mâna ta, pentru apeluri importante.
Activarea serviciului
Serviciul OneNumber poate fi activat dupa cum urmeaza:
- Prin intermediul MyVodafone pentru dispozitivele suplimentare cu eSIM.
- In magazine sau prin intermediul specialistul de cont dedicat pentru dispozitivele secundare cu sim fizic sau cu eSIM.
- Pentru modelele compatibile de smartwatch cu conectivitate 4G prin intermediul aplicatiei dedicate a smartwatch-ului. Lista modelelor compatibila va fi actualizata aici: www.vodafone.ro/onenumber
- Activarea poate fi realizata doar de catre titularul contului.
- Apelurile efectuate catre numarul principal se receptioneaza simultan pe toate dispozitivele suplimentare, putandu-se prelua apelul de pe oricare dintre acestea.
- Receptionarea mesajelor text sau MMS este posibila exclusiv pe numarul principal, acestea nefiind receptionate pe dispozitivele suplimentare, cu exceptia mesajelor de la serviciul de urgenta 113 (in cazul in care utilizatorul este inregistrat la acest serviciu de urgenta).
- Strict in scop tehnic, pentru functionarea serviciului OneNumber, fiecare SIM suplimentar va avea alocat un numar suport, care nu poate primi sau initia apeluri, mesaje de tip text sau MMS.
- Apelurile in retea, nationale si internationale si mesajele text, sesiunile de date efectuate/transmise de pe un dispozitiv suplimentar vor consuma din beneficiile abonamentului asociat numarului principal. Dupa consumarea resurselor abonamentului asociat numarului principal, serviciile se vor taxa cu tarifele aditionale aplicabile acestui abonament.
- La apelurile efectuate de pe oricare dintre dispozitivele suplimentare, precum si pentru mesajele text transmise de pe aceste dispozitive, destinatarului ii este afisat numarul principal.
- Mesajele SMS transmise de pe dispozitivele suplimentare nu vor putea fi vizualizate de pe numarul/dispozitivul principal.
- Serviciul OneNumber nu functioneaza in roaming. Serviciile de comunicatii electronice in roaming vor putea fi utilizate doar cu/de pe numarul principal.
- Dispozitivele suplimentare nu pot beneficia de urmatoarele servicii suplimentare: Redirectionarea apelurilor, acces la coduri scurte (*100#,*115# etc) sau Mesagerie vocala.
- Accesul la serviciile de urgenta se realizeaza in conformitate cu prevederile contractului de abonament pentru numarul principal si in conformitate cu prevederile legislatiei in domeniu.
Serviciul OneNumber si dispozitivele suplimentare sunt destinate pentru utilizare de catre utilizatorul numarului principal, nu de catre mai multi utilizatori diferiti.
Incetarea/suspendarea serviciului
- Dezactivarea serviciului OneNumber se face dupa cum urmeaza: prin intermediul My Vodafone, prin intermediul Magazinelor Vodafone sau specialistului dedicat contului, pentru oricare dintre dispozitivele compatibile (smartwatch, tableta, telefon).
- Incetarea contractului, inclusiv ca urmare a portarii numarului principal in alta retea, conduce la dezactivarea automata a serviciului OneNumber si implicit a tuturor dispozitivelor asociate. La reconectarea contractului de abonament ca urmare a cererii clientului, dispozitivele suplimentare nu se vor reconecta automat, ci vor trebui urmati pasii de activare OneNumber. Orice suspendare a numarului principal va atrage dupa sine suspendarea tuturor dispozitivelor suplimentare.
- Suspendarea sau blocarea unui dispozitiv suplimentar nu atrage suspendarea sau blocarea numarului principal. Stergerea profilului de eSIM de pe un dispozitiv suplimentar nu atrage automat dezactivarea optiunii OneNumber.
1. Stai fără griji
Te bucuri de activitățile tale zilnice, fără grija telefonului mobil.
2. Ai libertate de mișcare
Faci sport și îți monitorizezi performanța doar cu ajutorul ceasului.
3. Rămâi mereu conectat
Fără baterie la telefon? Vei putea efectua sau primi apeluri direct pe ceasul tău smart.
4. Ai totul la îndemână
Ți-ai uitat telefonul acasă? Ceasul e mereu la mâna ta, pentru apeluri importante.
PS. One Number de la Vodafone este echivalentul serviciului Number Share de la Orange.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu